امنیتی

مقالات علمی مرتبط با امنیت

امنیتی

مقالات علمی مرتبط با امنیت

خاکی که پیامبر(ص) را به گریه انداخت


پیامبر(ص) فرمود: یا امّ سلمه بگیر این خاک را و بگذار در شیشه اى، هر وقت که دیدى رنگ خاک به خون گرائید، آنوقت بدان که فرزندم حسین علیه السلام به شهادت رسیده است. 

 


به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روایت اهل سنت و شیعه نقل شده است که امّ سلمه همسر پیامبر (ص) مى گوید:  

روزى رسول خدا (ص) مشغول استراحت بودند که دیدم امام حسین علیه السلام وارد شدند، و بر سینه پیامبر(ص) نشستند، حضرت رسول (ص) فرمودند: مرحبا نور دیده ام ، مرحبا میوه دلم ، چون نشستن حسین علیه السلام بر سینه پیامبر (ص) طولانى شد، پیش خودم گفتم! که شاید پیامبر(ص) ناراحت شوند و جلو رفتم، تا حسین علیه السلام را بر دارم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 01:38 http://ataher.blogsky.com

سلام . به درستی گروه را همراهی نکردی.اگه در نظر داری با ما همراه باشی، سعی کنید به صورت روزانه یا یک روز درمیان به روز رسانی کن. از وب پاتوق یاران الگو برداری کن. به و.ب ستارگان ایران کهن و جوان هم سر بزن از مطالب آنها هم استفاده کن. با سر زدن به وب دیگران، کامنت بذار تا آنها هم به شما سربزنند و بازدیدهایت بالاتر بره و مطالب وبتون توسط مخاطبین مطالعه بشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.